۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۳۱۶۷
رئيس اداره ثبت و احوال شهرستان سامان:

گلايه اداره ثبت و احوال شهرستان سامان از مراجعه کم مردم اين شهرستان به این اداره

اداره ثبت و احوال شهرستان سامان از مراجعه کم مردم اين شهرستان به این اداره گلايه دارد.
گلايه اداره ثبت و احوال شهرستان سامان از مراجعه کم مردم اين شهرستان به این اداره
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، هميشه در اخبار از گلايه مردم نسبت به ادارات و ارگان ها و .... داشته ايم اما هم اکنون اداره ثبت و احوال شهرستان سامان از مراجعه نکردن مردم اين شهرستان به اداره ثبت و احوال گلايه مند است، گهی زین به پشت، گهی پشت به زین در این راستا حکم فرما است.

رئيس اين اداره مي گويد که مردم اين شهرستان براي انجام حوائج سجلدي به ادارات شهرکرد مراجعه مي کنند در حالي که تمامي اين امکانات در شهرستان سامان قرار دارد .

مردم نيز دليل اصلي اين که کمتر به اين اداره مراجعه مي کنند اين است که اين اداره در جاي دور از مرکزيت شهر و ارگان ها و ادارات قرار گرفته است .

ايرج سليماني در گفتگو با خبرنگار سامان ما گلايه مند از مراجعه کم شهرونداني ساماني به اداره کل ثبت و احوال است ، اظهار داشت: امار تعداد مراجعين به ثبت و احوال شهرستان سامان کم است.

وي با بيان اينکه دليل اصلي اين امر است که اين اداره در مکاني دور از مرکز شهر و ادارات و ارگان ها قرار گرفته است و براي مردم شهرستان سامان ناشناخته است، بيان کرد: اهالي شهرستان سامان اطلاع دقيق از راه اندازي اداره ثبت و احوال ندارند.

سليماني اذعان داشت: مردم شهرستان سامان مي توانند براي ارائه خدماتي از قبيل صدور شناسنامه نوزاد، صدور ابلاغ تاييد شماره ملي، ثبت واقعه وفات، صدور گواهي وفات، تعويض شناسنامهو صدور شناسنامه مکانيزه بزرگسالان، صدور شناسنامه المثنيناشي از فقدان، نغيير نام و نام خانوادگي و ... به اين اداره کل مراجعه کنند و نياز ديگر نيست که براي انجام اين امور به شهرکرد مراجعه کنند.

وي با بيان اينکه شماره تلفن تماس جهت پاسخگويي غير حضوري ۳۳۵۲۱۰۰۱، پاسخگويي حضوري همه روزه از ساعت ۷:۳۰صبح تا ۱۴:۱۵ بعد از ظهر به جز ايام تعطيل است، عنوان کرد: اداره ثبت و احوال شهرستان سامان در انتهاي بلوار فرهنگ واقع شده است.

سليماني با اشاره بر اينکه سيستم صدور کارت هوشمند به زودي در شهرستان سامان راه اندازي مي شود، بيان داشت: هدف اين اداره تکريم ارباب رجوع و رضايت مردم است.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۰:۰۵

8 Feb 2020